Żyjemy w ciągłym biegu, jednak najczęściej z punktu A do punktu B poruszamy się samochodem. Nawet jeśli ktoś nie posiada auta, korzysta z pociągów czy MPK. Po pracy wracamy do domu i bardzo często już się z niego nie ruszamy, gdyż czekają na nas obowiązki związane z jego prowadzeniem. (więcej…)

Z każdej strony jesteśmy zalewani reklamami produktów, które mają za zadanie wspomóc naszą dietę. Jedne gwarantują poprawę odporności, drugie więcej sił, a jeszcze inne, że nasza skóra będzie się znacznie lepiej prezentowała. Czy warto im zaufać? (więcej…)

Stres, nadmiar obowiązków, problemy – to tylko niektóre powody, by sięgnąć po papierosa. W końcu chwila relaksu każdemu się należy. Zwykle zaczyna się od jednego dziennie, by mieć kilka minut na odpoczynek, czy przemyślenie czegoś. Z czasem zwiększa się liczba wypalanych papierosów, a tym samym stwierdzamy, że wydajemy na nie o wiele więcej pieniędzy. (więcej…)

Nie znam Twojej budowy ciała, Twojego wieku, ani stanu zdrowia. Nie wiem również, ile czasu dziennie jesteś w stanie wygospodarować na trening oraz ile silnej woli włożysz w dietę. Jednak mimo tego zaryzykuję stwierdzenie, że dla 90% zdrowych, przeciętnie zbudowanych mężczyzn (nawet jeśli są po „czterdziestce”) istnieje szansa na zdobycie przynajmniej zarysów upragnionego „sześciopaka” w miesiąc. Słowa „przeciętnie zbudowanych” są nieprzypadkowe, bo jeśli zapuściłeś ogromny piwny brzuch – nie oszukujmy się, nie spalisz tego całego tłuszczu w 30 dni, choćbyś nasmarował kałdun wyciągiem z chilli i poszedł się opalać na Saharę owinięty pasem neoprenowym. Cóż, jeśli Twoja forma pozostawia wiele do życzenia, tak czy siak skorzystaj z przedstawionych tutaj rad, aby dojść do wymarzonego ciała – po prostu trochę dłużej Ci to zajmie. Bez przedłużania: oto mój sposób, by w 30 dni zrobić formę, o której nawet nie śniłeś! (więcej…)