CRM – nowoczesne rozwiązanie dla biznesu wspierające sprzedaż

Oceń ten artykuł:
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdki (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Coraz więcej firm dostrzega wymierne korzyści, wynikające z wdrożenia nowoczesnego systemu CRM. To rozwiązanie się opłaca, ponieważ oddziałuje na skuteczną sprzedaż na wiele sposobów, a jednocześnie poprawia jakość funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dowiedz się, jak usprawnić swój biznes dzięki wdrożeniu systemu CRM.

Budowanie lojalności konsumentów

Jednym z głównych zadań systemu CRM jest zarządzanie relacjami z klientem w zakresie serwisu i sprzedaży. Narzędzia takie jak najpopularniejsza obecnie platforma Salesforce pomagają w sprawnej obsłudze klientów, co zapobiega ich odchodzeniu, ułatwiają też skuteczne pozyskiwanie nowych leadów. Zaletą systemu CRM jest łatwy dostęp do pełnej historii klienta, a także bazy informacji, niezbędnych do rozwiązywania jego problemów. Zadowolony klient chętnie podzieli się pozytywną informacją na temat marki ze swoimi znajomymi i rodziną. Sprawny serwis jest jednym z głównych czynników wpływających na lojalność konsumentów, nie mniej ważnym niż cena i jakość usługi.

Wymierny wzrost sprzedaży dzięki automatyzacji procesów

Przedsiębiorstwa, które wdrożyły systemy CRM, odnotowują stosunkowo szybki wzrost sprzedaży, między innymi za sprawą automatyzacji i ujednolicania procesów sprzedażowych. Dzięki temu handlowcy mogą skupić się na swoich najważniejszych zadaniach. Oferta Salesforce dla biznesu obejmuje m.in. innowacyjną platformę sprzedażową Sales Cloud. Wdrażaniem tych narzędzi w polskich przedsiębiorstwach zajmuje się firma Craftware. Dotychczasowi użytkownicy Platformy odnotowali średnio 44% wyższą efektywność sprzedaży!

Skuteczne narzędzie marketingowe

Sprzedaż wzrasta także dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Implementacja dobrego systemu CRM pozwala na tworzenie skutecznych, spersonalizowanych kampanii marketingowych i raportowanie w czasie rzeczywistym. Gorącym trendem jest wciąż model omnichannel marketing, który długofalowo buduje lojalność klientów.

Czy to się opłaca? Tak! Pięcioletni zwrot z inwestycji użytkowników Platformy Salesforce wynosi średnio 545%!

Podobne posty: