500 KM Brabus G500 4×4² po wizycie w polskim zakładzie krawieckim – Carlex Design

Kolejny prestiżowy projekt z polskiej pracowni w Czechowicach-Dziedzicach. Carlex Design słynący z niepowtarzalnych projektów ukończył właśnie metamorfozę Brabusa G500 4×4 do kwadratu. Wartość tej wersji G500 sięga nawet 2 milionów złotych. Cena jest mocno uzależniona od wyposażenia. W tym przypadku trudno mówić o wersji podstawowej. Korzenie słynnej Gelendy sięgają 1979 roku, kiedy samochód zadebiutował jako […]

Kolejny prestiżowy projekt z polskiej pracowni w Czechowicach-Dziedzicach. Carlex Design słynący z niepowtarzalnych projektów ukończył właśnie metamorfozę Brabusa G500 4×4 do kwadratu. Wartość tej wersji G500 sięga nawet 2 milionów złotych. Cena jest mocno uzależniona od wyposażenia. W tym przypadku trudno mówić o wersji podstawowej.

Korzenie słynnej Gelendy sięgają 1979 roku, kiedy samochód zadebiutował jako pojazd wojskowy. Chociaż czasy się zmieniły, militarne DNA pojazdu pozostało niezmienne. Kanciasta, brutalna sylwetka to stała cecha tego samochodu, a sukcesywnie ulepszane osiągi i jej zwinność naprawdę robią wrażenie – tym bardziej po modyfikacjach Brabusa, które pozwoliły wykrzesać z 4-litrowego V8 Twin Turbo całe 500 KM mocy i 710 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Po modach G500 przyspiesza do 100 km/h w 6,9 sekundy i maksymalnie osiąga 210 km/h. V-max jest niestety ograniczony fabrycznie przez największą zmorę współczesnych aut – elektroniczny kaganiec.

artykuł ukazał się na www.adrenalinemotorsport.pl


Komentarze