Trening barków.

Barki to jedna z tych partii mięśniowych, którą należy otoczyć specjalną troską. Z jednej strony często są one niedotrenowane, z drugiej zaś stosunkowo łatwo doprowadzić do ich przetrenowania, co nawet może skończyć się kontuzją. Trening barków bywa również często łączony z treningiem na biceps bądź triceps. W takim przypadku najpierw ćwiczone są barki, a dopiero po nich następuje […]

Barki to jedna z tych partii mięśniowych, którą należy otoczyć specjalną troską. Z jednej strony często są one niedotrenowane, z drugiej zaś stosunkowo łatwo doprowadzić do ich przetrenowania, co nawet może skończyć się kontuzją. Trening barków bywa również często łączony z treningiem na biceps bądź triceps. W takim przypadku najpierw ćwiczone są barki, a dopiero po nich następuje czas na trening mięśni ramion. Kolejność ćwiczeń nie jest przypadkowa i wynika z czystej logiki oraz fizyki naszego ciała, a także wydolności ludzkiego organizmu, ponieważ ćwicząc jako pierwsze aktony mięśni naramiennych, zachowujemy dodatni bilans energii, dzięki której mięśnie ramion, w tym przypadku bicepsa i tricepsa, są w stanie wydajnie i efektywnie wspierać trening na mięśnie naramienne.

Barki łączą najważniejsze mięśnie górnej części ciała. To właśnie ich rozmiary nadają moc i proporcje Twojej sylwetce. Oto szczegółowy przepis, jak je rozwinąć. Poznaj najlepsze ćwiczenia!

  • Wyciskanie sztangielek nad głowę, siedząc

barki07-5ecfa86611414fcc613793b29b837206

  • Wznosy ramion na ławce skośnej

barki01-2522901533532322dba4b29a6b16236c

  • Wznosy ramion w opadzie tułowia

barki02-d263603cd6ffd24cdee4941df4ea0a70

  • Unoszenie ramion w bok stojąc

barki04-1652e66b8c73dfddd89156f9d8525a41

  • Unoszenie gryfu na prostych ramionach

barki06-865a2c9036fe7390a93faa0c8dff1cae


Komentarze