5 ćwiczeń na szerokie plecy.

Każdy chyba wie, że szerokie plecy i rozbudowane barki dają upragnioną sylwetkę w kształcie litery V.  Nic więc dziwnego, że na trening pleców trzeba położyć duży nacisk. Prezentujemy kilka najlepszych ćwiczeń na tą partię mięśniową.    1. Podciąganie na drążku. Podciąganie na drążku daje niesamowite rezultaty. Im szerszy chwyt zastosujesz tym lepiej. 2. Ściąganie drążka […]

Każdy chyba wie, że szerokie plecy i rozbudowane barki dają upragnioną sylwetkę w kształcie litery V.  Nic więc dziwnego, że na trening pleców trzeba położyć duży nacisk. Prezentujemy kilka najlepszych ćwiczeń na tą partię mięśniową. 

 

1. Podciąganie na drążku.

Podciąganie na drążku daje niesamowite rezultaty. Im szerszy chwyt zastosujesz tym lepiej.

2. Ściąganie drążka wyciągu górnego.

To jedno z najlepszych ćwiczeń na mięśnie najszerszych grzbietu.  Jest proste do wykonania i bardzo skuteczne.

3. Wiosłowanie sztangielką w opadzie.

Wiosłowanie jednorącz jest świetnym zamiennikiem wiosłowania sztangą.  To ćwiczenie będzie doskonałym wyborem, gdy chcesz zwiększyć masę najszerszych mięśni grzbietu.

4. Wiosłowanie ze sztangą.

Sztanga to obowiązkowy element treningu pleców. Ćwiczenie nie należy do łatwych i technika jest w nim bardzo ważna.  Poprawne wykonywanie ćwiczenia zapewni świetne rezultaty.

5. Martwy ciąg.

Martwy ciąg należy do rudnych i wyczerpujących ćwiczeń, jednak jest konieczny, jeśli zależy ci na ponadprzeciętnych wynikach.  Angażuje bardzo dużo grup mięśniowych.


Komentarze