Trening domatora!

Dla kogo jest trening domatora? Trening domatora odpowiedni jest praktycznie dla każdego. Jest to prosty trening z wykorzystaniem własnego ciała i prostych urządzeń siłowych.  Idealnie nadaje się dla osób, które nie mają czasu trenować na siłowni. Trening sprawdzi się również w miejscach gdzie nie mamy dostępu do profesjonalnego klubu fitness, a chcemy dalej dbać o […]

Dla kogo jest trening domatora?

Trening domatora odpowiedni jest praktycznie dla każdego. Jest to prosty trening z wykorzystaniem własnego ciała i prostych urządzeń siłowych.  Idealnie nadaje się dla osób, które nie mają czasu trenować na siłowni. Trening sprawdzi się również w miejscach gdzie nie mamy dostępu do profesjonalnego klubu fitness, a chcemy dalej dbać o formę.

Plan treningowy:

Poniedziałek
Przysiady z obciążeniem własnego ciała
Pompki
Podciąganie na drążku
Wzniosy hantli nad głowę stojąc
Uginanie ramion z ekspanderem
Prostowanie ramion z ekspanderem
Tradycyjne brzuszki

Środa
Wykroki z hantlami
Rozciąganie ekspandera
Martwy ciąg z hantlami
Wzniosy hantli na boki
Uginanie ramion chwytem młotkowym
Pompki szwedzkie przy krześle
Wzniosy nóg w zwisie na drążku

Piątek
Wchodzenie naprzemienne na krzesło
Pompki na krzesłach
Przyciąganie hantli w opadzie tułowia
Przyciąganie hantli do brody
Uginanie ramion z rotacją nadgarstka (hantle)
Pompki w wąskim rozstawie rąk
Deska

Jeśli Twoim celem jest zrzucenie tłuszczu, w dni wolne od treningu wykonuj trening aerobowy. Tutaj sprawdzą się rower bądź bieganie.


Komentarze